מזמינים מצבר עד הבית? כך תשמרו עליו לאורך זמן

מצבר עד הבית

כמו המנוע, מצבר לרכב הוא עוד מרכיב במכונית שעובד המון והינו חלק חיוני וחשוב מאוד ברכב שלכם. מצבר הרכב מספק את הכוח הנדרש להתנעת המנוע ברכב שלכם. אם המצבר ישבוק חיים, אתם תקועים עם הרכב. אם הוא חלש או עומד לקראת סיום החיים שלו, יהיה קשה לעשות שימוש ברכב. לכן, אם הזמנתם מצבר עד הבית ואתם רוצים להיות בטוחים כי המצבר ישמש אתכם לאורך זמן בצורה הטובה ביותר, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם בכך.

שמרו על הניקיון של מצבר הרכב

לכלוך ואבק מסכנים את אורך חייו של מצבר הרכב. הקפידו לנקות לכלוך ופסולת עם סמרטוט או מברשת. אתם יכולים גם לנגב את המצבר באמצעות תערובת של סודה לשתייה ומים, אשר תנטרל חומצה וקורוזיה על פני המצבר.

הקפידו להפעיל את מנוע הרכב בזמן חניה ממושכת מידי

כאשר אתם מחנים את הרכב שלכם לזמן ממושך, הקפד להפעיל את המנוע למשך מספר דקות. זה יטען מחדש את הסוללה וימנע סולפטציה. סולפטציה מובילה להצטברות גבישי סולפט על לוחות המצבר ומפחיתה את היעילות שלו.

אם אינכם רוצים להתניע את המכונית בכל פעם, פשוט פתחו את מכסה המנוע של המכונית למשך 10 שניות כדי להכניס קצת אוויר צח. זה יעזור לקרר את המצבר, מה שמפחית את הסיכויים לבעיות הקשורות למזג אוויר חם.

הימנעו מפריקה עמוקה של המצבר

רוב המצברים לרכב מיועדים לשימוש בין 20% ל-80% מרמות טעינת המצבר. אם אתם יודעים כי לא תוכלו להשתמש ברכב במשך כמה שבועות, כמו בעת נסיעה לחו"ל, דאגו שחבר או קרוב משפחה ישתמש ברכב עבורכם על מנת למנוע מצב בו המצבר יורד לפחות מ20%, מה שעשוי להשפיע משמעותית על אורך החיים שלו.

אל תתעלמו מנורות האזהרה של לוח המחוונים

נורות האזהרה בלוח המחוונים נמצאות שם מסיבה כלשהי. ודאו שאתם מבצעים בדיקה של המכונית על ידי מומחה אם אתם מבחינים בנורות אזהרה אשר קשורות למצבר הרכב וטפלו בכך בהקדם, ככל שתחכו המצב יחמיר בסופו של דבר.

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
דילוג לתוכן