למה חשוב לשמור על מצבר הרכב נקי?

man-1

לכלוך ופסולת יכולים לגרום לנזק למצבר הרכב אם הם נכנסים אל תוכו. הם יכולים גם לגרום לקורוזיה על המתכת, לכן חשוב כחלק מתחזוקת מצבר המכונית לנקות את החלק העליון של המצבר ומסביב למסופים ולהקפיד על שגרה קבועה של מצבר הרכב.

בגדול – שמירה על מצבר נקי תאריך את אורך החיים שלו ותאפשר לכם לעשות בו שימוש למשך הרבה יותר זמן ובצורה מוצלחת, ולכן חשוב מאוד לבצע זאת.

ניקוי מצבר הרכב

הרבה ממליצים על חומרי ניקוי חלונות על בסיס אמוניה, אך שילוב של סודה לשתייה ומים יעזור גם הוא לנקות את הקורוזיה, במיוחד אם אתם עושים שימוש בצמר פלדה או מברשת ברזל. ערבבו סודה לשתייה ומים ליצירת תערובת של משחה – לא נוזל רטוב מידי, אותו הניחו על האזורים אותם תרצו לנקות, השאירו מעט זמן את החומר כדי שיפעל ושפשפו עד לניקוי מלא.

לאחר מכן וודאו שאתם מנגבים את המצבר במלואו כדי שלא יישארו שאריות של סודה לשתייה, מכיוון שהדבר עלול לגרום לקורוזיה חדשה.

שימו לב כשאתם מנקים לא להביא למצב בו דרך היציאות של המצבר נכנס נוזל של הניקוי אל תוך המצבר.

אבטחו את המצבר למקומו

לאחר שאתם מסיימים לנקות את המצבר וודאו כי שהכבלים לא זזו והם קשורים בחוזקה, מה שיעזור לשמור על הכל מאובטח בצורה נכונה וישמור על המצבר לאורך זמן.

בצורה הזו אתם יכולים להבטיח לעצמכם שקט להרבה יותר זמן ואתם יכולים להיות בטוחים שאתם עושים את כל מה שאתם יכולים על מנת ליהנות מהמצבר שלכם לטווח ארוך – מה שללא ספק ישפיע על השימוש שלכם ברכב וימנע מכם מצבים בהם אתם תקועים בצד הדרך עם מצבר ששבק חיים ומונע מהרכב שלכם להמשיך לנסוע או שאתם ממהרים לצאת מהבית לעבודה ולא יכולים להניע את הרכב.

וגם אם נקלעתם למצב כזה – הזמינו שירות מצבר עד הבית אשר בו יבצעו עבורכם את ההחלפה במהירות ובקלות ותוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם.

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
דילוג לתוכן