כמה טיפים לתחזוקה נכונה של מצבר הרכב שלכם

מצבר לרכב מוטלו

לעיתים רבות אנו רואים אנשים שמזמינים מצבר עד הבית בתדירות גבוהה ובבדיקה אנחנו מבינים שהם פשוט שוכחים, או לא יודעים, לתחזק את המצבר של הרכב בצורה נכונה. עליכם להבין כי מצבר הרכב הוא חלק חיוני מאוד ברכב, ולכן אם תדעו כיצד לשמור עליו בצורה נכונה, תוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן רב יותר ולא תגיעו למצב בו אתם צריכים להזמין מצבר עד הבית בתדירות גבוהה מידי.

איך עושים זאת? יש לנו כמה טיפים בשבילכם

טיפים לתחזוקה נכונה של מצבר הרכב שלכם

  • כאשר המנוע פועל, רק אז המצבר נטען על ידי האלטרנטור, מה שמאריך את חיי המצבר. עם זאת, אם משאירים את הרכב ללא תנועה לאורך זמן, הוא יתרוקן עם הזמן וסביר להניח שיגיע לנקודה שבה יש להחליף אותו במלואו מכיוון שהמצבר הגיע לפריקה עצמית ונהרס. לכן, אם הרכב לא נמצא בשימוש, כמו בעת נסיעה לחו"ל, בקשו מחבר או קרוב משפחה להשתמש בו מידי פעם בכדי לשמור עליו.
  • אל תרוקנו את המצבר באופן מלא לעתים קרובות מכיוון שזה מקטין משמעותית את אורך החיים של המצבר ולכן אם אתם נוסעים בעיקר לנסיעות קצרות, נסו לפחות פעם בשבוע לנסוע לפחות חצי שעה על מנת לאפשר למצבר להיטען.
  • למי שנוהג בכבישים משובשים או מכוסים חצץ, בדקו מדי פעם את מהדקי המצבר המחזיקים את המצבר. בשל הרעידות על בסיס יומי, ייתכן כי המצבר לא יהיה מהודק למקומו והתזוזות הללו יפגעו בו.
  • לאחר שהמצבר עבר את שלוש השנים הראשונות לחיים שלו, בצעו בדיקה של המצבר בערך פעמיים בשנה, לא רק כאשר אתם שמים לב שהוא אינו פועל כראוי. תוכלו להזמין שירות מצבר עד הבית גם בשביל הבדיקה הזו וכך לדעת האם יש לכם עוד זמן להשתמש במצבר או שהוא עומד לקראת סיום חייו.
  • יש לבדוק לעתים קרובות את מפלס המים במצבר הרכב. גם כאשר הוא נמצא בחלל אטום, המים מתאדים עם הזמן עקב הטעינה והפריקה של הנוזל (אלקטרוליט).

 

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
דילוג לתוכן