כמה דרכים פשוטות שיעזרו לכם להאריך את חיי המצבר לרכב שלכם

מצבר שנפ לרכב

כל הנהגים יסכימו שמצבר לרכב אשר מתרוקן ושובק חיים יכול להשאיר אתכם במצב לא פשוט ולגרום לכאב ראש גדול מאוד. למרות שגורמים כמו תנאי מזג אוויר קשים והדרך שבה אתם משתמשים במכונית שלכם יכולים להשפיע על תוחלת החיים של מצבר המכונית שלכם, אפשר למנוע מהמצבר להתרוקן בטרם עת בצורה נכונה.

מצברים לרכב מחזיקים בממוצע בין שלוש לחמש שנים. אם אתה רוצה להימנע מהצורך להזמין מצבר עד הבית בכל שנתיים ולהאריך את אורך חיי המצבר בצורה טובה, יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם בכך.

בדקו באופן קבוע את מתח המצבר

בדיקה יזומה של המצבר עשויה למנוע תקלות במצבר בזמן שאתם בחוץ על הכבישים. מכונאים מוסמכים יוכלו לבצע בדיקת מצבר עד הבית בקלות, אך קיים גם מכשיר שימושי ביתי שתוכלו לרכוש בכדי לבצע את הבדיקה הזו בעצמכם.

הדרך הפשוטה ביותר לבדוק את המתח של המצבר היא באמצעות מד מתח. שימו לב – לקריאה המדויקת ביותר, השלימו את בדיקת המתח לפחות שתים עשרה שעות לאחר כיבוי המכונית. התחילו על ידי חיבור הכבל החיובי של מד המתח למסוף החיובי במצבר וחזרו על כך עם הכבל השלילי. לאחר מכן תקבלו קריאת מתח. מצבר טעון במלואו תציג בדרך כלל קריאה בין 12.4 ל-12.8 וולט. אם קריאת המתח שונה מכך, יש לפנות לבדיקת טכנאי.

אל תשאירו את הרכב ללא שימוש לפרקי זמן ארוכים

אם המכונית לא פעילה במשך כמה ימים בכל פעם או אם היא נלקחת רק לנסיעות קצרות, לא יהיה לסוללה מספיק זמן להיטען מחדש. המכונית תתפקד במיטבה כאשר היא בשימוש קבוע, אז אם אפשר, כדאי לצאת לנסיעה של 30 דקות לפחות פעם בשבוע כדי לחמם את המנוע ולהזרים את הנוזלים של המכונית. אם הרכב יישאר ללא שימוש למשך מספר שבועות, סביר להניח שמצבר המכונית יגרום לבעיות בשימוש הבא שלכם ברכב ולכן כדאי להקפיד על שימוש קבוע בו. אם אתם עתידים לצאת לחופשה בחו"ל או כל דבר דומה, דאגו שחבר או בן משפחה יעשה זאת עבורכם.

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
דילוג לתוכן