טסט עד הבית

טסט עד הבית

אחד מהרגעים שנהגים רבים מנסים לדחות הוא הטסט השנתי, ולא בגלל העלות אלא רק בגלל הפסד יום העבודה. כל נהג היום יודע כי גם אם הרכב שלו מוכן והוא יכול לעבור את הטסט בקלות, מספיק שיהיה מעט עומס באותו יום במכון הטסטים על מנת שהדבר יעכב אותו בצורה משמעותית וישרוף לו יום עבודה שלכם.

לכן, על מנת להקל על הנהגים ולחסוך מכם את המאמץ הזה ואת בזבוז הזמן, אנו מציעים לכם שירות של טסט עד הבית. בשירות הזה אנחנו מגיעים עד אליכם, אוספים את הרכב, מגיעים איתו אל מכון הטסטים, עוברים את הטסט ומחזירים את הרכב בחזרה אליכם.

מה היתרונות של השירות?

אז קודם כל, כפי שכבר ציינו בפניכם, היתרון הגדול של שירות טסט עד הבית הוא כמובן החיסכון בזמן. בזמן שאנחנו מבצעים את העבודה הזו עבורכם, אתם יכולים לעבוד בעבודה שלכם, לבצע סידורים בבית או כל דבר אחר. כל מי שכבר ביצע טסט אחד בחייו יודע זאת, אך חשוב להבין כי לעיתים ההליך של הטסט יכול להיות ארוך מאוד. גם אם הרכב מוכן ותקין לחלוטין ואין שום בעיה, יכול להיות שתגלו תור של עשרות רכבים לפניכם, או אפילו כמה רכבים בודדים אך כאלו שיש בהם תקלות ומעכבים את התור כולו, ובסופו של דבר ההליך של הטסט יכול לעבור מעניין של חצי שעה – שעה לתהליך שמבזבז לכם את היום כולו.

החיסכון הזה בזמן הוא משמעותי מאוד עבור רבים ולכן היום לא מעט אנשים בוחרים להשתמש בשירות טסט עד הבית ולא לגשת אל מכון בטסטים בעצמם.

בנוסף, יתרון חשוב של השירות הוא הידע שלנו. כולם יודעים כי אם מגיעים ללא ידע אל מכון הטסטים, הרבה פעמים יכולים לדרוש מכם לבצע תיקונים שלא באמת צריך לעשות ולכן כאשר מול הבוחן במכון עומד אדם שמבין בנושא, רוב הסיכויים הם שדברים כאלו לא יקרו. מדובר ביתרון חשוב מאוד שיכול לחסוך לכם מאות ואפילו אלפי שקלים על תיקונים ושינויים ברכב שאתם לא באמת צריכים ותעשו רק בשל חוסר ידע בתחום.

האם זה בטוח?

כמובן!

אנו חברה מוכרת וידועה בתחומה ועם ניסיון של שנים רבות. גם לקוחות אשר חששו מאוג בהתחלה להפקיד את הרכב שלהם בידיים שהם לא מכירים הבינו בתוך זמן קצר כי הרכב שלהם נמצא בידיים הטובות ביותר.

כרטיס הביקור שלנו הוא הלקוחות שלנו. אנו מקבלים בכל יום עשרות פניות מלקוחות חדשים אשר הגיעו בעקבות המלצות של חברים ואלו הפניות שאנחנו הכי אוהבים. לקוחות שלנו שמקבלים את השירות, מרוצים ממנו ומספרים עליו לכולם – זה הסיפוק שלנו, וזה מה שיכול להעיד יותר מכל על המקצועיות שלנו ועל השירות הייחודי, האישי והאיכותי אותו אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו. לא רק בשירותי הטסט אלא גם במגוון השירותים אותם אנו מציעים כמו חילוצי דרך, שירותי פנצ'ריה 24 שעות לרכבים ועוד.

אז למה אתם מחכים? אם אתם מחפשים שירות מצבר עד הבית איכותי ובטוח, פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

נוכל לאסוף את הרכב מהמקום שתרצו, כמו מקום העבודה שלכם, הלימודים או כל מקום אחר, ולדבל את הרכב בחזרה אל המקום שנקבע לאחר סיום העבודה.

אנו מעניקים גם שירותי חילוצי שטח ואפילו מצבר לרכב עד הבית – הכל שתהיו מרוצים!

 

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
דילוג לתוכן