איך תגרמו למצבר של הרכב שלכם להחזיק מעמד למשך זמן רב יותר?

מצבר בוש לרכב

רוצים לעזור למצבר הרכב שלכם להחזיק מעמד למשך זמן רב יותר? רוצים להיות בטוחים כי המצבר ישמש אתכם היטב לאורך זמן ולא תצטרכו להזמין מצבר עד הבית בתדירות גבוהה מידי? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לגרום למצבר של הרכב שלכם להחזיק מעמד למשך זמן רב יותר ולאפשר לכם שימוש נוח ברכב ללא תקלות מפתיעות.

נקו את הסוללה באופן קבוע

לכלוך או רטיבות על מצבר הרכב עלולים לגרום לדליפה על מעטפת המצבר ולגרום לקצר חשמלי, מה שעלול להרוס את המצבר. ניתן להסיר את הלכלוך ברמת פני השטח בקלות עם ספוג ומטלית יבשה וכדאי לעשות זאת לפחות פעם בחודש כדי למנוע הצטברות של אבק או רטיבות.

למרבה הצער, קורוזיה על מסופי הסוללה ומהדקי עופרת המצבר מתרחשת די הרבה. חלודה במסופים ומהדקי העופרת עלולה לעכב את זרימת החשמל דרך המצבר, ולכן חשוב שהלכלוך או הרטיבות ינוקו כדי להאריך את אורך החיים של המצבר ולהגביר את היעילות שלו.

כאשר מנוע המכונית אינו פועל, אל תשתמשו באביזרים אלקטרוניים

השארת הפנסים או האורות הפנימיים דולקים, או הפעלת מתג ההצתה כדי להפעיל את מערכת המולטימדיה מבלי להתניע את המנוע, עלולים לרוקן את המצבר. הסיבה לכך היא שהאלטרנטור של המכונית כבוי כשהמנוע כבוי, כך שאביזרים אלקטרוניים מרוקנים את החשמל מהמצבר של המכונית ואין לו מהיכן להטען מחדש.

כדי להימנע מכך, הקפידו לבדוק שהכל (הכי חשוב, האורות) כבוי בכל פעם שאתה יוצא מהמכונית.

כמו כן, אל תשכחו לנעול את המכונית כשאתם יוצאים ממנה. זה לא נועד רק למטרות אבטחה – ייתכן שמערכת המחשב של המכונית עדיין פועלת אם תשאירו את המכונית פתוחה, וזה יכול לרוקן את המצבר מבלי שאתם אפילו יודעים זאת.

קבלו שירות לרכב על בסיס קבוע

כדי למנוע את הסיכוי לתקלה בלתי צפויה, עדיף לבצע בדיקה מקצועית של מצבר הרכב. תוכלו להזמין שירותי מצבר עד הבית וכך אפילו לחסוך את הנסיעה למוסך לשם כך.

 

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
דילוג לתוכן