מצבר עד הבית בקריית אונו

מצבר עד הבית בקריית אונו

☑️ מצבר עד הבית בקריית אונו – שרות מהיר ויעיל.

☑️ ייעוץ ראשוני ללא עלות.

☑️ שירות מקיף ומקצועי.

☑️ מתמחים במגוון רחב של מצברים.

☑️ ביצוע העבודה מא' ועד ת'.

☑️ הקפדה על איכות ומחיר הוגן.

להצעת מחיר חייגו עכשיו למצבר עד הבית בקריית אונו:

קיימים בשוק סוגים רבים ומגוונים של מצברים לרכב מיצרנים שונים והספקים שונים, אשר עלולים להתקלקל ברכב שלנו בכל רגע נתון ומכל סיבה שהיא. כמו כן, אותם מצברים לרכב זקוקים מדי פעם לתחזוקה וטיפול על מנת להבטיח את עבודתם התקינה, לשם כך נועדו שירותי החברה שלנו ב "מצבר עד הבית" בקריית אונו אשר מטרתם, כפי שניתן להבין משמו המקצועי, הינם לספק שירותי החלפת מצבר לרכב בקריית אונו, לרבות הגעה, בדיקה של המצבר הקיים בשביל לוודא שמצבר הרכב תקול ולא נובע בתקלה באלטרנטור, והחלפה מהירה של מצבר הרכב אם התקלה אכן בו.

אם גם אתם זקוקים לשירות של החלפת מצבר לרכב, ומכל סיבה באשר היא, הגעתם למקום הנכון עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא את שירותיהם של מחליפי מצברים בקריית אונו, אשר יספקו עבורכם את שירותי החלפת המצבר לרכב שיגיעו עד לביתכם ויטפלו בתקלה באופן מקצועי, איכותי, בטיחותי ויעיל. כמו כן, כלל שירותי החלפת המצבר שלנו מסופקים במחירים נוחים לכל כיס, ללא צורך בהשקעה רבה מדי.

מהם השירותים אשר מספק מצבר עד הבית בקריית אונו?

מצבר עד הבית בקריית אונו, כשמו כן הוא, מספק שירותי הגעת איש מקצוע אליכם לבית לאבחון התקלה והחלפת מצבר הרכב.

כמו כן, את השירותים השונים ניתן לחלק בהתאם לתקלה אשר תניב הבדיקה שהוא יבצע במקום, כגון מה סוג התקלה מעבר לזה שמצבר הרכב לא מניע, האם התקלה נובעת באמת ממצבר הרכב ? או אולי התקלה נובעת מהאלטרנטור של הרכב שלא מספק טעינה למצבר ? אם כן, את הבדיקה הזאת נהוג לעשות בהתאם לאופי התקלה טרם החלפת המצבר.

מצברים לרכבים קטנים – רכבים קטנים לא נזקקים למצברים עם הספק גדול ובדרך כלל אנו נמצא ברכבים אלו מצברים בהספק של 40 אמפר, 46 אמפר, 50 אמפר.

מצברים לרכבים גדולים – ברכבים בינונים וגדולים המצברים המתאימים שם לעבודה נעים בין צבר 60 אמפר ל 70 אמפר.

מצברים לטרנזיטים, משאיות – לרכבים גדולים אלו מצריך שימוש של מצברים חזקים לעיתים נמצא במשאיות אפילו יותר ממצבר אחד, הספקי העבודה ברכבים אלו מתחילים ב מצבר סטארט אפ 74 אמפר, 140 אמפר שעה, 180 אמפר שעה ויכולים להגיע עד  220 אמפר.

כמובן שקיימים מצברי רכב נוספים אשר אינם מופיעים ברשימה זו, ובשיחה עמנו אנו  יכולים לאפיין את סוג המצבר לרכב שיתאים לכם על פי סוג רכבכם. כאמור, הרשימה פה מהווה רק חלק מסוגי המצברים אשר ניתן למצוא אצלנו ואת שירות מצבר עד הבית בקריית אונו שאנו מספקים.

מהן הסכנות בהחלפת מצבר לבד?

שירותיו של מצבר עד הבית בקריית אונו בפרט, ובשאר אזורי השרות שאנו מספקים, מהווה שרות חיוני כאשר מדובר על מצבר רכב שהתקלקל, אך גם כאשר מדובר על הטיפול והתחזוקה, הסיבה העיקרית לחשיבות של שירות מצבר עד הבית בקריית אונו הוא עניין הנוחות והבטיחות.

כפי שידוע לרובנו, אם לא לכולנו, מצברים לרכב תמיד יתקלקלו בזמן הכי לא נוח ובדיוק שאנו תמיד הכי ממהרים להגיע למקום כל שהוא, הדבר גורם לנו לפתיחת מכסה המנוע לצורך חיפוש מישהו שיתן לנו עזר עם כבלים להתנעת הרכב, תלוי במיקום הרכב שנתקע פעולה זאת יכולה להיות מסוכנת עד מאוד באם אתם תקועים על כביש סואן במיוחד עד לרמה של סכנת חיים, שנית – לאחר קבלת העזר יש סיכוי טוב שאם תכבו את הרכב התקלה תחזור על עצמה, שלוש – באם החלטתם להחליף מצבר לבד יש את העניין לנסוע ולרכוש את המצבר ולקוות שרכשתם את הדגם הנכון לרכב שלכם, ארבע – החלפתם את המצבר ובטעות לא הידקתם את הכבלים לקטבי המצבר, אתם יכולים לגרום נזק למערכות המחשב והחשמל באוטו, חמש – החלפתם כי חשבתם ב 100% שהבעיה במצבר, אך לתדהמתכם לאחר מספר ימים התקלה חוזרת על עצמה שוב ואז אתם מבינים שבזבזתם כסף לחינם.

 

מה כולל תהליך העבודה של החלפת מצבר בקריית אונו?

תהליך העבודה של מצבר עד הבית בקריית אונו מורכב משלושה חלקים עיקריים, אשר מהווים פתרון ותהליך טיפול מיטבי ואיכותי לרכב המקולקל שלכם. תהליך העבודה מורכב מתהליך זיהוי ואבחון התקלה ברכב, תהליך פתרון ברכב התקול ותיקונה ותהליך בדיקה סופית לצורכי בקרה שהכל עובד בצורה תקינה.

תהליך הזיהוי והבנת הבעיה ע"י מצבר עד הבית בקריית אונו

השלב הראשוני בתהליך הטיפול ברכב התקול, הוא שלב הזיהוי והאבחון של הבעיה. שלב זה כולל את אפיון התקלה ברכב והסיבה להיווצרות הבעיה, כאשר אנו נתמקד בשתי רכיבים עיקרים שהם האלטרנטור והמצבר של הרכב.

תהליך התיקון והטיפול בבעיה

לאחר זיהוי הבעיה, מגיעה השלב השני שהוא הטיפול בבעיה. בשלב זה למעשה אנו מחליפים את החלק התקול במידה ומדובר אכן במצבר הרכב, אם אובחנה תקלה שלא נובעת ממצבר הרכב אלה מרכיב אחר ברכב – אנו נפנה אתכם למוסך להמשך הטיפול ברכב.

תהליך הבדיקה הסופי

השלב האחרון, לאחר החלפת המצבר, הוא שלב הבדיקה. שלב זה מהווה בדיקה כי הבעיה תוקנה לגמרי, וכי הכל עובד כשורה. בנוסף לכך, בשלב זה אנו נבדוק שוב עם מכשור שלנו שהמצבר אכן נטען בצורה תקינה ובהספק נכון וכי לא נגרמו אי אילו בעיות אחרות כתוצאה מהחלפת המצבר, ומהווה סוג של בדיקת איכות לעבודה שבוצעה בשירותו של מצבר עד הבית בקריית אונו.

כיצד למצוא מצבר איכותי עבור הרכב שלי?

בכדי למצוא מצבר איכותי שיגיע עד הבית שלכם בקריית אונו ויבצע עבורכם את תהליך העבודה האיכותי ביותר יש לשים לב לשני דגשים עיקריים וחשובים מאוד, שיעזרו לכם להתמקד באנשי המקצוע הטובים ביותר בקריית אונו.

מקצועיות – עליכם לוודא כי איש המצברים אליו אתם מתקשרים אכן מבין את הבעיה, מכיר את דגם הרכב שלכם ואופן הזמינות ההגעה אליכם.

אמינות ואיכות השירות – את אמינות בעל המקצוע אפשרי בקלות לברר בעזרת ביקורות וחוות דעת שניתן למצוא באתרי האינטרנט, שם בקלות תוכלו להבין אם יש לכם עסק אם אנשים אמינים או נוכלים ותבצעו בחירה משוכלת.

כמובן שניתן למצוא מצברים בקריית אונו באמצעים אחרים, אך אלו יגרמו לכם לבזבז זמן מיותר שבטח אין לכם.

כמה עולה מצבר עד הבית בקריית אונו?

מחיר מצבר עד הבית בקריית אונו משתנה בהתאם לגורמים שונים אשר תלויים ברובם בסוג הרכב וגודל והספק של המצבר הנדרש שמתאים לרכב שלכם. בין הגורמים השונים הללו ניתן למצוא 2 גורמים עיקרים הראשון הוא סוג הרכב והדגם והשני הוראות היצרן אשר מגדירות איזה מצבר מתאים לסוג הרכב, כמו כן, לכן לכל מצבר יש מחיר שונה עבור רכבכם, בהתאם להחלטתו המקצועית של איש המצברים הוא יאפיין לכם את סוג המצבר המתאים ומחירו על פי סוג היצרנים השונים בשוק.

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
דילוג לתוכן