תיקון פנצ'ר 24 שעות

תיקון פאנצר

פנצ'ר בגלגל הוא דבר שקשה מאוד למנוע, ובמיוחד נהגים אשר נוסעים רבות ברכב, נתקלים לא מעט פעמים במצב שבו הם תקועים עם פנצ'ר באמצע הדרך. בשל הנפוצות הגבוהה של הבעיה הזו, שירות תיקון פנצ'ר 24 שעות הוא חשוב וחיוני מאוד. ברגע שאתם נתקעים עם פנצ'ר בגלגל בצד הדרך, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לפנות אל השירות שלנו, אשר זמין עבורכם 24 שעות ביממה ומאפשר לכם לקבל את השירות גם בצד הדרך, בכל שעה, ולהמשיך בנסיעה שלכם ובשגרת היום שלכם ללא כל בעיה.

איך אפשר למנוע מראש פנצ'ר בגלגל הרכב?

לפני שאנחנו צוללים לפרטים הספציפיים של החלפת צמיג, חשוב להבין את תחזוקת הצמיגים הבסיסית. ביצוע מספר הנחיות יכול לסייע במניעת פנצ'ר בצמיג מלכתחילה ולסייע לכם לשמור על אורך חיים גבוה יותר של הצמיג שלכם.

ראשית, כדאי לוודא תמיד שיש לכם צמיג רזרבי ברכב, ואת הכלים הדרושים אם אתם מתכננים להחליף אותו בעצמכם כמו מפתח ברגים, ג'ק, פנס, כפפות וכדומה.

בנוסף, כדאי לבדוק מדי פעם את לחץ האוויר בצמיגים בכדי לוודא שהוא תואם את דרישות הלחץ המומלצות עבור הצמיגים, במיוחד ברכבים ישנים בהם לחץ האוויר בצמיגים אינו מצוין על לוח המחוונים.

ואם יש פנצ'ר – מה עושים?

אם הרכב שלכם נמצא בחניה ואתם מבחינים כי יש פנצ'ר בגלגל, עליכם לבדוק האם הוא שטוח לגמרי, שאז חייבים להחליף את הצמיג לרזרבי לפני כל שימוש ברכב, או שמדובר בחוסר מזערי באוויר איתו תוכלו לנסוע אל תחנת הדלק ולמלא את הצמיג.

אם אתם נמצאים באמצע נסיעה, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לעצור בצד במקום בטוח, להדליק את נורות האזהרה על מנת להרחיק נהגים אחרים, ואם מדובר בכביש מהיר – אל תרדו כלל מהרכב. במקרה הזה הכי טוב זה להזמין שירות נייד שיגיע עד אליכם ויבצע עבורכם את ההחלפה של הצמיג בצורה בטוחה ומקצועית וכך תוכלו להמשיך בנסיעה שלכם בתוך זמן קצר ובבטחה.

אנחנו כאן בשבילכם – פשוט חייגו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בכל שלב, גם בהחלפת צמיג וגם בשירותי מצבר עד הבית.

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
דילוג לתוכן