מצבר עד הבית בחולון

מצבר עד הבית בחולון

שירות בדיקה והחלפת מצבר עד הבית בחולון

אם אתם זקוקים לשירות של החלפת מצבר לרכב, ומכל סיבה באשר היא, הגעתם למקום הנכון עבורכם. אצלנו תוכלו למצוא את שירותיהם של מחליפי מצברים בחולון, אשר יספקו עבורכם את שירותי החלפת המצבר לרכב שיגיעו עד לביתכם ויטפלו בתקלה באופן מקצועי, איכותי, בטיחותי ויעיל. כמו כן, כלל שירותי החלפת המצבר שלנו מסופקים במחירים נוחים לכל כיס, ללא צורך בהשקעה רבה מדי.

*לפרטים נוספים עד שירות מצבר עד הבית בקישור 

תקועים עם הרכב בחולון?

מוקד השירות שלנו עומד לרשותך!
פתח עכשיו קריאת שירות אונליין ישירות
לסייר שטח למצבר עד הבית בחולון והסביבה
תנו לרכב שלכם את הטוב ביותר!

מצבר ורטה לרכב
מצבר בוש לרכב
מצבר לרכב וולטה

שירותי מצבר עד הבית 24/6 בחולון

מצבר עד הבית בחולון, כשמו כן הוא, מספק שירותי הגעת איש מקצוע אליכם לבית לאבחון התקלה והחלפת מצבר הרכב.

כמו כן, את השירותים השונים ניתן לחלק בהתאם לתקלה אשר תניב הבדיקה שהוא יבצע במקום, כגון מה סוג התקלה מעבר לזה שמצבר הרכב לא מניע, האם התקלה נובעת באמת ממצבר הרכב? או אולי התקלה נובעת מהאלטרנטור של הרכב שלא מספק טעינה למצבר? אם כן, את הבדיקה הזאת נהוג לעשות בהתאם לאופי התקלה טרם החלפת המצבר.

מצברים לרכבים קטנים – רכבים קטנים לא נזקקים למצברים עם הספק גדול ובדרך כלל אנו נמצא ברכבים אלו מצברים בהספק של 40 אמפר, 46 אמפר, 50 אמפר.

מצברים לרכבים גדולים – ברכבים בינונים וגדולים המצברים המתאימים שם לעבודה נעים בין צבר 60 אמפר ל 70 אמפר.

מצברים לטרנזיטים, משאיות – לרכבים גדולים אלו מצריך שימוש של מצברים חזקים לעיתים נמצא במשאיות אפילו יותר ממצבר אחד, הספקי העבודה ברכבים אלו מתחילים ב מצבר סטארט אפ 74 אמפר, 140 אמפר שעה, 180 אמפר שעה ויכולים להגיע עד  220 אמפר.

כמובן שקיימים מצברי רכב נוספים אשר אינם מופיעים ברשימה זו, ובשיחה עמנו אנו  יכולים לאפיין את סוג המצבר לרכב שיתאים לכם על פי סוג רכבכם. כאמור, הרשימה פה מהווה רק חלק מסוגי המצברים אשר ניתן למצוא אצלנו ואת שירות מצבר עד הבית בחולון שאנו מספקים.

סוגי המצברים לרכב

חברת R-RR שירותי דרך מספקת שירות מצברים עד הבית בחולון עם מבחר רחב של מותגים מובילים, המבטיחים איכות, אמינות וביצועים גבוהים. להלן סוגי המצברים המובילים מבחינת מותגים:

  • מצברי שנפ
  • מצברי וולטה (Volta)
  • מצברי ורטה (Varta)
  • מצברי בוש (Bosch)

קיימים בשוק סוגים רבים ומגוונים של מצברים לרכב מיצרנים שונים והספקים שונים, אשר עלולים להתקלקל ברכב שלנו בכל רגע נתון ומכל סיבה שהיא. כמו כן, אותם מצברים לרכב זקוקים מדי פעם לתחזוקה וטיפול על מנת להבטיח את עבודתם התקינה, לשם כך נועדו שירותי החברה שלנו ב "מצבר עד הבית" בחולון אשר מטרתם, כפי שניתן להבין משמו המקצועי, הינם לספק שירותי החלפת מצבר לרכב בחולון, לרבות הגעה, בדיקה של המצבר הקיים בשביל לוודא שמצבר הרכב תקול ולא נובע בתקלה באלטרנטור, והחלפה מהירה של מצבר הרכב אם התקלה אכן בו.

זקוקים למצבר בחולון והסביבה חייגו אלינו כבר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם?

מהירות, מקצועיות, אמינות ואחריות

חברת R-RR מצטיינת במקצועיות ובשירות איכותי ללא פשרות. אנו מתמחים באספקת מצברים עד הבית ומתחייבים להעניק ללקוחותינו את החוויה הטובה ביותר. הצוות המיומן והמקצועי שלנו זמין עבורכם בכל שעה ומוכן לספק ייעוץ והכוונה בבחירת המצבר המתאים ביותר לרכבכם.

כל מצבר נבדק בקפידה לפני ההתקנה, ואנו עובדים עם המותגים המובילים בעולם כדי להבטיח איכות ואמינות מרבית. השירות שלנו מהיר, אדיב ומותאם לצרכים הייחודיים של כל לקוח, במטרה להבטיח את שביעות רצונכם המלאה. אנחנו מחויבים לשירות מצברים מקצועי, יעיל ומהיר עד הבית, כדי שתוכלו לחזור לכביש בביטחון מלא.

בכדי למצוא מצבר איכותי שיגיע עד הבית שלכם בחולון ויבצע עבורכם את תהליך העבודה האיכותי ביותר יש לשים לב לשני דגשים עיקריים וחשובים מאוד, שיעזרו לכם להתמקד באנשי המקצוע הטובים ביותר בחולון.

מקצועיות – עליכם לוודא כי איש המצברים אליו אתם מתקשרים אכן מבין את הבעיה, מכיר את דגם הרכב שלכם ואופן הזמינות ההגעה אליכם.

אמינות ואיכות השירות – את אמינות בעל המקצוע אפשרי בקלות לברר בעזרת ביקורות וחוות דעת שניתן למצוא באתרי האינטרנט, שם בקלות תוכלו להבין אם יש לכם עסק אם אנשים אמינים או נוכלים ותבצעו בחירה משוכלת.

כמובן שניתן למצוא מצברים בחולון באמצעים אחרים, אך אלו יגרמו לכם לבזבז זמן מיותר שבטח אין לכם.

תהליך העבודה של החלפת מצבר בחולון

תהליך העבודה של מצבר עד הבית בחולון מורכב משלושה חלקים עיקריים, אשר מהווים פתרון ותהליך טיפול מיטבי ואיכותי לרכב המקולקל שלכם. תהליך העבודה מורכב מתהליך זיהוי ואבחון התקלה ברכב, תהליך פתרון ברכב התקול ותיקונה ותהליך בדיקה סופית לצורכי בקרה שהכל עובד בצורה תקינה.

זיהוי והבנת הבעיה

השלב הראשוני בתהליך הטיפול ברכב התקול, הוא שלב הזיהוי והאבחון של הבעיה. שלב זה כולל את אפיון התקלה ברכב והסיבה להיווצרות הבעיה, כאשר אנו נתמקד בשתי רכיבים עיקרים שהם האלטרנטור והמצבר של הרכב.

תיקון וטיפול בבעיה

לאחר זיהוי הבעיה, מגיעה השלב השני שהוא הטיפול בבעיה. בשלב זה למעשה אנו מחליפים את החלק התקול במידה ומדובר אכן במצבר הרכב, אם אובחנה תקלה שלא נובעת ממצבר הרכב אלה מרכיב אחר ברכב – אנו נפנה אתכם למוסך להמשך הטיפול ברכב.

בדיקה סופית

השלב האחרון, לאחר החלפת המצבר, הוא שלב הבדיקה. שלב זה מהווה בדיקה כי הבעיה תוקנה לגמרי, וכי הכל עובד כשורה. בנוסף לכך, בשלב זה אנו נבדוק שוב עם מכשור שלנו שהמצבר אכן נטען בצורה תקינה ובהספק נכון וכי לא נגרמו אי אילו בעיות אחרות כתוצאה מהחלפת המצבר, ומהווה סוג של בדיקת איכות לעבודה שבוצעה בשירותו של מצבר עד הבית בחולון.

מהן הסכנות בהחלפת מצבר לבד?

שירותיו של מצבר עד הבית בחולון בפרט, ובשאר אזורי השרות שאנו מספקים, מהווה שרות חיוני כאשר מדובר על מצבר רכב שהתקלקל, אך גם כאשר מדובר על הטיפול והתחזוקה, הסיבה העיקרית לחשיבות של שירות מצבר עד הבית בחולון הוא עניין הנוחות והבטיחות.

כפי שידוע לרובנו, אם לא לכולנו, מצברים לרכב תמיד יתקלקלו בזמן הכי לא נוח ובדיוק שאנו תמיד הכי ממהרים להגיע למקום כל שהוא, הדבר גורם לנו לפתיחת מכסה המנוע לצורך חיפוש מישהו שיתן לנו עזר עם כבלים להתנעת הרכב, תלוי במיקום הרכב שנתקע פעולה זאת יכולה להיות מסוכנת עד מאוד באם אתם תקועים על כביש סואן במיוחד עד לרמה של סכנת חיים,

שנית – לאחר קבלת העזר יש סיכוי טוב שאם תכבו את הרכב התקלה תחזור על עצמה,

שלוש – באם החלטתם להחליף מצבר לבד יש את העניין לנסוע ולרכוש את המצבר ולקוות שרכשתם את הדגם הנכון לרכב שלכם,

ארבע – החלפתם את המצבר ובטעות לא הידקתם את הכבלים לקטבי המצבר, אתם יכולים לגרום נזק למערכות המחשב והחשמל באוטו,

חמש – החלפתם כי חשבתם ב 100% שהבעיה במצבר, אך לתדהמתכם לאחר מספר ימים התקלה חוזרת על עצמה שוב ואז אתם מבינים שבזבזתם כסף לחינם.

כמה עולה מצבר עד הבית בחולון?

מחיר מצבר עד הבית בחולון משתנה בהתאם לגורמים שונים אשר תלויים ברובם בסוג הרכב וגודל והספק של המצבר הנדרש שמתאים לרכב שלכם. בין הגורמים השונים הללו ניתן למצוא 2 גורמים עיקרים הראשון הוא סוג הרכב והדגם והשני הוראות היצרן אשר מגדירות איזה מצבר מתאים לסוג הרכב, כמו כן, לכן לכל מצבר יש מחיר שונה עבור רכבכם, בהתאם להחלטתו המקצועית של איש המצברים הוא יאפיין לכם את סוג המצבר המתאים ומחירו על פי סוג היצרנים השונים בשוק.

מצברים ושירותים נוספים עד הבית בחולון

אנחנו מציעים שירותי מצברים ושירותים נוספים עד הבית בחולון, המיועדים להקל על תושבי העיר והסביבה. לצד אספקת מצברים איכותיים מהרשתות המובילות בעולם, אנו מספקים גם שירותי בדיקת מצבר, החלפת מצבר ישן, וכן ייעוץ מקצועי להתאמת המצבר המתאים ביותר לרכבכם. הצוות המקצועי שלנו יגיע עד אליכם, יתקין את המצבר החדש ויבצע בדיקות מקיפות כדי לוודא שהרכב פועל בצורה אופטימלית. השירות שלנו מבטיח נוחות מרבית, חיסכון בזמן ושקט נפשי, כך שתוכלו ליהנות מנסיעה חלקה ובטוחה.

שאלו אותנו עוד על השירותים הנוספים שלנו הניתנים עד הבית:

מצבר עד הבית בחולון ⭐⭐⭐⭐⭐

Phoneicon.png

טלפון ליצירת קשר

Mail-icon.png

השאירו פרטים

Location-Icon.png

איזורי שירות

פריסה ארצית 24/6
R-RR שירותי דרך
4.9/5
אמיתי חמוטל
אמיתי חמוטל
קרא עוד
אבי הגיע בזמן כדי להציל אותי, היה אדיב ומקצועי! שירות מעולה ומחיר הגון!!
the lab art space TLV
the lab art space TLV
קרא עוד
שירות מצוין, אמין, ללא פשרות, מחיר הוגן מאוד ונעשו מאמצים רבים להשיג מחיר טוב. שירות עד הבית יוצא מן הכלל. זו פעם שנייה שלי מול החברה ועוד אחזור במידת הצורך. ממליץ מאוד . שרון תובל.
Roman Isakov
Roman Isakov
קרא עוד
יש הפתעות בחיים, חשבתי שיש לי בעיה ברכב שככל הנראה תגיע לאלפי שקלים, לבסוף תיקון מיידי של האלטרנטור, לבסוף הבחור אמר לי סכום סימלי וההרגשה היתה מעולה לא בגלל הכסף אלה בגלל שעוד יש אנשים ישרים✊
Lea M
Lea M
קרא עוד
פעם שנייה בחודש שפונה לעזרתם, מהיר, מקצועי ומהיר הוגן בלי לצאת מהבית כדי להחליף מצבר(שתי מכוניות שונות)
Dan Topaz
Dan Topaz
קרא עוד
הקרע בצמיג תפס אותנו ברגע קשה של נסיעה להלוויה קרוב מדפחה צעיר שנפטר . אבי הבין את משמעות הרגע/הזמן ובאמת עשה הרבה מעל המצופה בכדי שנגיע בזמן ונתן כבוד , הוא הגיע , לקח את הגלגל נסע הביא גלגל אחר והכל תוך כדי דיווח ומהירות מדהימים . תודה רבה לך אבי ! מהטופזים
עדי גולדמן
עדי גולדמן
לפני 7 חודשים
קרא עוד
אבי היה מקצועי לגמרי , ישר עלה על התקלה ועבד ביעילות ובמהירות עם מחיר הוגן ממליצה בחום על השירות שלו
יהודה פי
יהודה פי
קרא עוד
פניתי לבעל העסק עם בקשה לצמיג יחודי. למרות שלא היה לו את הצמיג , עשה בירור יסודי והיפנה אותי לספק שהיה לו את הצמיג (מתוך 2 צמיגים שיש כרגע במלאי בארץ). הוא שוחח עם הספק והתמקח איתו על המחיר עבורי. חיבר אותי אליו ווידאו שטופלתי. טוב שיש אנשים שמחים לעזור לזולת ללא כל תמורה ומעלה. ממליץ עליו בכל פה.
nir gilad
nir gilad
קרא עוד
התקשרתי לקבל חילוץ לגיפ גרנד שירוקי שנתקע לאחר שניסה להתניע רכב אחר. אבי הגיע ובסבלנות וביצירתיות גיבש פיתרון שניתן יהיה להזיז את הרכב ולהביאו להמשך טיפול.
yedidya banun
yedidya banun
קרא עוד
שירות מעולה, משה הגיע במהירות, ניקה את הדלק הלא נכון שהכנסנו למיכל, הביא איתו מים קרים והציע לנו לשתות. עבד במהירות ובמקצועיות! אנחנו ממרוצים מהשירות וממליצים מאוד!
קארן חודורובסקי
קארן חודורובסקי
קרא עוד
התקשרתי בפעם הראשונה לשרות מסוג כזה עקב פנצ'ר בגלגל הרכב, שהתגלה בשעת ערב מאוחרת. תוך חצי שעה אבי מ-"ש.י. שרותי דרך" כבר היה אצלי לטפל בבעיה. זכיתי ליעוץ ושרות אמין ומקצועי. ממש מרגיע לדעת שיש כתובת לכל מיני "הפתעות" לא צפויות. תודה רבה אבי
Itay Dobrin
Itay Dobrin
קרא עוד
אמצע איילון תקוע עם הרכב ולא יודע מה לעשות?! מתקשר לאבי ובזריזות הוא בא. הסביר לי מה קרה סידר את הבעיה במהירות. בסה״כ העביר את החוויה הלא נעימה של להיתקע באיילון עם הרבה חיוכים. תודה רבה
מאיה בדש
מאיה בדש
קרא עוד
קיבלתי שירות מדהים! גלעד הגיע עד אליי הביתה ונתן שירות אדיב, מהיר ומסור. חסך לי המון טרטורים ובמחיר יותר מהוגן. ממליצה בחום!
יוקה פארק משרד
יוקה פארק משרד
קרא עוד
ערב נפלא, בעקבות תקר בצמיג ברכב בלב תל אביב,חיפשתי בגוגל פתרון נוח,זמין,מהיר ויעיל,והגעתי ליאיר,מהרגע הראשון הוא היה אדיב בשיחתנו,הרגיע ואמר שיעשו הכל כדי לסייע לי. מיד קיבלתי ממנו ווטס אפ,העביר הנחיות ברורות,סיפק צפי זמני הגעה,הוא והנהג ניהלו קשר רציף איתי,התייעצו לגבי סוגי החלפים שאני מעוניינת,הכל בשקיפות מלאה,באדיבות,בשירותיות מעולה!! והכי חשוב במחיר הוגן. תודה רבה רבה אין ספק שאעזר בכם שנית ואמליץ למקורביי. שאו ברכה והצלחה
Si_ m
Si_ m
קרא עוד
יצרתי קשר דרך הוואטספ. הגיע תוך חצי שעה בחור אדיב ומקצועי בשם אבי, החליף לי גלגל מפונצ'ר לגמרי לגלגל רזרבי, ניפח גלגלים ונתן מחיר ממש הוגן. מומלץ ביותר!!!
Yaron Rosen
Yaron Rosen
קרא עוד
קיבלתי שירות מהיר, מקצועי ואדיב מאוד!! ממליצה בחום
Eliran Almog
Eliran Almog
קרא עוד
הגיעו בצ'יק ועלו על בעיה שהייתה קיימת 5 שנים וגם מוסך מורשה לא הצליח לפתור.בשירותיות מעולה ומקצועיות יוצאת דופן אבי היקר לא וויתר עד שעלה על התקלה ולא הסכים לשום הצעה שלי לעשות חלטורה וביקש שאחליף את החלק שפגע גם ביכולת של הרדיאטור לקרר את המנוע וגם ביכולת של המזגן לקרר את הרכב. שאפו לירון ולצוות. מאוד מעריך ומהיום יש לכם שגריר בכל מקום שאליו אליו. תותחים.

Google ביקורות 4.9

מבוסס על 327 ביקורות

דילוג לתוכן